מהיתרונות של תחליפי חלב לטלאים: ירידה בתמותה ושיפור באיכות הצמר

דיווחים שונים מראים כי תמותה בקרב טלאים מיד לאחר הלידה היא תופעה נפוצה1. אחד הגורמים המשפיעים ביותר על שרידות הטלאים הוא תזונתם לאחר הלידה. טלאים נזקקים לצריכת חלב גבוהה כדי להתחיל לבנות מערכת חיסונית חזקה שתילחם במספר רב של זיהומים שאליהם החיות חשופות מיד לאחר הלידה2.
שימוש במערכות הזנה אוטומטיות, ותחליפי חלב, נבדקו ונמצאו כפתרונות טובים במקרים שבהם הטלאים לא יכולים לקבל תזונה מספקת מהאם3.
מחקרים מהשנים האחרונות הראו כי שימוש בתחליפי חלב מוביל לירידה בשיעורי התמותה בקרב טלאים, יחד עם עליית משקל מוגברת והתפתחות טובה יותר4. כל הגורמים האלה הוכחו כמשפיעים לטובה על איכות הצמר המיוצר5.
חלבית משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות לפיתוח תחליפי חלב לטלאים ועיזים ולבעלי חיים נוספים. המוצרים במפעל של החברה עוברים בקרת איכות קפדנית. הניסיון והידע של חלבית, יחד עם פיתוח מתמיד של מוצרים חדשניים באיכות הגבוהה ביותר, מספקים מענה מקיף לצרכים מגוונים. שירות מהיר ומסור הוא מהיסודות שעליהם נבנתה החברה.
תחליפי החלב של חלבית לטלאים ועיזים מיוצרים תחת תקני בטיחות מזון קפדניים, והם מכילים רכיבים ברמה הגבוהה ביותר ומגוון מוצרים עם פורמולות עשירות, עם אפשרות להוספת תוספים שונים.
צרו קשר לקבלת מידע נוסף על תחליפי החלב של חלבית, שיאפשרו גדילה והתפתחות בריאה יותר לחיות שלכם.
מקורות:
1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26434788
2 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16824451
3 https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0921448805000027
4 https://animalnutrition.imedpub.com/a-field-trial-evaluating-the-health-and-performance-of-lambs-fed-a-bovine-colostrum-replacement.php?aid=22474#3
5 https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0377840117309574

Slidetop

תפריט נגישות